klik atas

backlink

gambar laju

Thursday, March 3, 2011

Kempen ChurpChurp

Tentu anda dah tahu pasal ChurpChurp si  burung biru bersama buih tu kan....So sekarang ni anime4nz teruskan dengan kempen dari churpchurp nie pulak.

1. Kempen dari ChurpChurp. Kempen terbaru hari ini. Daftar sekarang anda dapat ganjaran berganda. Hanya invite kengkawan anda dapat ganjaran. Mari kita ramaikan kawan-kawan dan ramaikan komuniti churpchurp ni pulak.


2. Kempen dari Petronas. Ceritanya berkisar bila sambutan tahun baru cina dah habis. Tapi mungkin ada yang belum mak abah diorang gi makan besar. Jadi, iklan kat TV yang dibuat oleh Petronas ada siarkan tentang kisah pengorbanan dan apa yang diorang mahu dari anak-anak. Salahkah kalau ada perayaan macam tahun baru cina atau hari raya, kita balik kejap dan makan bersama-sama dengan mereka?


3. Kempen dari Celcom. Masih berjalan lagi sampai ke hari ini walaupun aku rasa memang dah lama. Korang boleh kumpul token-token korang dan kalau dah cukup, boleh tukar dan angkat satu Smartphone baru yang korang suka. Itu pun kalau dah cukuplah Haha..


4. Kempen dari Maxis. Kempen terbaru dari Maxis, sempena kedatangan kumpulan Maroon 5 ke KL. Dapatkan Discount Tiket Masuk di sini dan berpeluang sambar HTC Phone terbaru nanti..


5. Kempen pasal American Idol. Aku tak tengok sangat cerita nih. Lagipun, aku kurang minat bab-bab idol nih. Tak tahu aje, dah ada macam-macam artis. Bagi aku, artis kurang sesuai untuk jadi idola. Bukan aku bangkang, aku tak kesah korang nak idolkan sape-sape sekalipun, cuma dalam bidang aku, artis atau idol-idol ni, tak sesuai untuk dijadikan sebagai idola ataupun guru. Ahh, korang tak suka, aku pedulik apa kan. kan?


6. Kempen dari AXE. Ni memang semata-mata nak popuplarkan produk minyak wangi Axe diorang tu. Sebab tu kalau perasan, bersepah iklan Axe ni merata-rata. Kat facebook pun ada. Ternyata, pandai Axe buat marketing. Sana-sini, semua dok cerita pasal benda nih. Huhu..


7. Kempen kesihatan dari Nestle. Kempen ni antara yang terlama dekat Churpchurp nih. Kalau korang rasa berat badan korang ada masalah, leh rujuk kat sini dan leh belajar banyak benda tentang kesihatan korang tu. Takdelah lepas ni asyik sakit-sakit ajer..


8. Kempen dari Milo. Ada contest dan ada game yang bernama Jam Pack. Korang kena main game tu dan kena menang. Baru leh dapat hadiah untuk contest dari Milo ni. Promosi berakhir 9hb Mac 2011. Mungkin akan bersambung lagi ni.


9. Kempen pasal PizZa Hut. Eat, laugh and share. Kiranya tema baru untuk resipi dan perasa baru untuk piza dan produk piza yang lain. Pendek cerita, Piza ni ada resipi baru dan mahu kita makan, kita gelak dan kita share melalui blog-blog kita nih. Kiranya, ini salah satu promosi yang bagus untuk Pizza Hut. Bagus diorang wat macam ni, leh dapat beribu blogger untuk support mereka promosi setiap kali ada promosi dari Pizza Hut.


10. Kempen pasal gula-gula getah 5 GUM. Tak habis-habis lagi kempen ni. Aku rasa dah masuk 2nd round punya promosi dan setakat ni, aku belum rasa lagi gula-gula getah 5 GUM ni. Dengar ceritanya harganya agak mahal. Tapi aku rasa aku kena cuba sekali gula-gula ni. Sedap ke tak sedap..


11. Kempen pasal Cornetto. Makan dan lafazkannya dengan stail cornetto dalam bahasa Malaysia. Berpeluang jumpa dengan selebriti Ana Raffali. Promosi berakhir 11 Mac 2011.


12. Jom ke Salon Hari Ini. RM34 instead of RM86 for Manicure + Pedicure + Deep Hydration Hand & Foot Scrub + Rejuvenating Hand & Foot Massage at Nail Paradize, The Strand. Tawaran terhad untuk anda yang mementingkan kesihatan dan keterampilan.


Okeyla itu saja yang saya dapat update untuk pembaca anime4nz sekalian. Sudi-sudilah klik ya. Jumpa saya kat Churpchurp nanti.

Sudi-sudilah add kat
Twitter / naim750
Facebook / naim osman

UPDATE TEBARU CHURP CHURP 2021 : BANNED / SELAMAT TINGGAL CHURP CHURP

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah

Lazada : Kedai Online Top

Popular Posts

Harimau Malaya

harimau malaya 728x90 Banner

WMA Masterclass

Lazada : Kedai Online

Wordlinx - Klik Bayaran Anda

WordLinx - Get Paid To Click

'Traffic' Percuma

The Best Traffic Exchange

Anak Pintar cerdas

Rahsia Bisnes SHOPEE Bersama Otai

Best of The Best Blog

leaderboard2 denaihati Banner

Lazada : Kedai Online